Veebiseminar: “Nakkushaigused töösuhetes: poolte õigused ja kohustused ning seonduvad kulud töökorralduses.”

  • Jaanika Reilik-Bakhoff
  • 10 november, 2020

COVID-19 viirus pole kusagile kadunud ning jätkuvalt on tööandja ületamas töökorralduse ja töölepingu väljakutseid. Kes vastutab haige töötaja eest? Kas kaugtöö korraldus on lihtsalt töötaja töötamine kodus või eeldab iseseisvaid kokkuleppeid? Millised on tööandja õigused ja kohustused viirushaiguste leviku peatamiseks? Millised on töötaja õigused ja kohustused viirushaiguste leviku peatamiseks? Mida teha, kui sinu ettevõttes on nakatunud töötaja? Kuidas teostada töö ümberkorraldusi juriidiliselt, kui töötajal tuvastatakse nakkushaigus? Kes kannab eneseisolatsiooni ja karantiini kulud?

Veebikoolitus toimub 12. novembril kell 14.00-15.30.

Advokaat Jaanika Reilik-Bakhoff käsitleb veebiseminaril järgmisi teemasid:

  • tööandja õigused ja kohustused töökorralduses COVID-19 ja teiste nakkushaiguste leviku tõkestamisel;
  • riskianalüüs;
  • töötaja õigused ja kohustused töökorralduses COVID-19 ja teiste nakkushaiguste leviku tõkestamisel;
  • mida teha, kui sinu ettevõttes on nakatunud töötaja;
  • teavitamine (sealhulgas andmekaitse põhilised reeglid) ja töö ümberkorraldused töötajal nakkushaiguse tuvastamisel, puhkuselt tagasikutsumine;
  • karantiin, eneseisolatsioon ja kulud;
  • kodukontor kui nakkushaiguse leviku tõkestamise meede, mida peavad pooled sellest teadma.

Tutvu koolitusega www.addenda.ee